Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Αρχές αυτονομίας

Αρχές αυτονομίας: (συνέχεια στο Ατάκες του γιου μου)
#1     Προσπαθώντας να βάλει μόνος του τα σπορτεξάκια του: «Θα το βάλω μόνος μου. Είμαι μεγάλο παιδί μπαμπά. Θα το βάλω μόνος μου. Μη με βοηθήσεις! Μπαμπά, το ‘βαλα ανάποδα!». «Να σε βοηθήσω;». «Όχι, μόνος μου θα το βάλω. Είμαι μεγάλο παιδί!».
#2    (η συνέχεια) «Μόνος μου! Μόνος μου! Α! Μην το ξανακάνεις αυτό! Δεν είναι αστείο!», όταν πήγε να τον βοηθήσει ο μπαμπάς του τού τα ‘ψαλλε κανονικά…!
#3     Όταν τον βοήθησα εγώ αργότερα με τα σπορτέξ του, μου είπε: «Είσαι η καλύτερη!». (φαίνεται είχε κουραστεί να προσπαθεί μοναχούλης του)
#4     Όταν πήγα όμως να τον βοηθήσω να κατέβει τις σκάλες, είπε: «Μόνος μου, είμαι μεγάλο παιδί εγώ!».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget