Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Αγαπημένες ατάκες

.
Όλα τα παιδάκια όταν βρίσκονται σε περιβάλλον φιλικό προς την έμφυτη περιέργειά τους και τον αυθορμητισμό τους, πετάνε κάτι χαριτωμένες ατάκες που σε κάνουν να γελάς!

Απολαύστε για αρχή πέντε ατάκες του γιου μου (από 2.5 έως 3 ετών, 2012-2013):
#1      Η αγαπημένη του ερώτηση: «Πάμε παιδόποτο;»... (το καμάρι μου συνδυάζει το παιχνίδι με τον χυμό που πίνει εκεί!)
#2       Η αγαπημένη του λιχουδιά: «καμπότο» ή κατά καιρούς «σκαμπότο», (μπισκότο ξεκίνησε να το λέει τώρα τελευταία)
#3        Αγαπημένη συνήθεια: Τα πρωινά σπάνια ξυπνάω πρώτη… Έρχεται τις περισσότερες φορές ο μικρός μου και φωνάζει, «Σύπ(ν)α, Σύπ(ν)ααα!». Μετά, μου δίνει τα γυαλιά μυωπίας μου από το κομοδίνο και το τσιμπίδι για τα μαλλιά μου, μου τραβάει τα σεντόνια και ενίοτε μου βάζει και τις παντόφλες μου! Ξυπνητήρι μου γλυκό σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ!
#4        Τελευταία, προσθέτει και την φράση: «Σύπ(ν)α, θα μας πάρει ο ύπ(ν)ος!».
#5        Χαριτωμένο λαθάκι: «Δώσε μου κι εμένα λίγο να φάω!», κι απαντά:  «Όχι, δε σου δώνω!».
#6  Όταν δεν θέλει να γίνει κάτι, φεύγει στεναχωρημένος φωνάζοντας "όχι, δεν θέλω, είναι αστείο!".   Δεν είναι αστείο αγάπη μου, θες να πεις!

Η συνέχεια στη σελίδα του blog Είμαι μαμά...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget