Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Ατάκες φλερτ

Γιατί και τα παιδιά ξέρουν από φλερτ:

#1      Ατάκα προς ένα χαριτωμένο κοριτσάκι ένα βράδυ με φεγγάρι σε μουσική εκδήλωση: «Θες να παίξουμε ένα κό(λ)πο;», και το κοριτσάκι είπε ναι! Καρδιοκατακτητή μου εσύ!
#2      Στον μπαμπά του: «Είσαι κυνηγός!». «Τι κυνηγάω;», ρώτησε ο μπαμπάς. «Κυνηγάς τη μαμά!», χαχαχα καλό!!!
#3    «Νεραντζούλα μου φουντωτή!», προς εμένα. Χαμόγελο μέχρι τα αυτιά εγώ!
#4     Ένα μεσημέρι, όρθιος πάνω στο καρεκλάκι του για να είναι δίπλα μου στο νεροχύτη, εγώ του είπα, «Κατέβα αγόρι μου, πήγαινε πιο πέρα», κι αυτός απάντησε: «Μαμά, θέλω να μείνω εδώ στην καρδιά σου για πάντα!». Άκουσα καλά ή με γελάν’ τα αυτιά μου;!
#5     «Τι όμο(ρ)φη είσαι!», μελωδικό κομπλιμέντο προς εμένα μόλις με είδε ντυμένη για βόλτα.

1 σχόλιο :

  1. ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΩ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget