Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Ατάκες Πατατάκες

Απολαύστε με δόσεις τις πιο πετυχημένες μέχρι τώρα φράσεις του γιου μου:

#13  Όταν προγραμματίζει κάτι, λέει: «Θα πάμε (κάπου…) ή θα κάνουμε (κάτι…), ντάτσει (=εντάξει) μαμά;», λυγίζοντας στα πλάγια το κεφαλάκι του παρακλητικά. 
#14     Κάνοντας ότι μιλάει στο κινητό μου (Μάιος 2013): «Παρακαλώ, θέλουμε πίτα (=πίτσα), μακαλόνια, τηγανιτές πατάτες με το χατί  και μια μπύλα (=μπύρα) του μπαμπά και της μαμάς και του Δημ (διορθώνοντας) και εμένα. Τα λέμε!»….. Έφτασεεεεε!
#15     «Μαμά, μια μύγα μου τλώει το κεφάλι …», ωραία περιγραφή για να πεις απλά ότι έχεις φαγούρα…!
#16   «Θα σε πάω στη φυλακή μπαμπά!», είπε ο μικρός μας τραβώντας τον μπαμπά από το κορδόνι στο σορτσάκι του. «Μαμά, τον βάζω φυλακή τον μπαμπά!». «Βάλ’ τον αγάπη μου, κάτι θα ξέρεις εσύ…!!!».
#17     «Πάμε βολτούλα; Θα ‘λθεις κι εσύ, δε θα σ’ αφήσουμε μόνη. Ποτέ!». Ζουζουνάκι μου εσύ!
#18    «Πάμε βολτούλα; Θα ‘λθει κι ο μπαμπάς. Δεν θα μείνει μόνος, γιατί θα κ(λ)αίει…». Όλους μας σκέφτεται ο ψυχοπονιάρης μου!
#19    «Μπαμπά, θα την ξεχάσουμε τη μαμά και θα κ(λ)αίει!», επειδή αργούσα μέχρι να ντυθώ για τη βόλτα μας. 
#20  «Μπαμπααά…», δεν παίρνει απάντηση, «Μπαμπά, σου μιλάω!», είπε με έμφαση. 
#21 Με παιχνιδιάρικη διάθεση προς τον πατέρα του: «Θα σε κάνω με πατάτες και κλέας», «Θα σε κάνω παγωτό βανίλια», «Θα σε κάνω σοκολάτα- θα σε κάνω σοκολάτος!» (αντί για σοκολατένιος)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget